The 5th Wave

Hi semua,

Kali ni aku nak bercerita pasal Film yang aku dah tengok sebelum ni, The 5th Wave. Dah tengok belum?

Ianya mengisahkan kejadian 5 gelombang yang akan berlaku. Kalau ikut dia punye trailer, 

1. Dunia gelap gelita
2. Ombak besar
3. Virus merebak
4. Survive, untuk teruskan hidup
5. Manusia VS Manusia yang di kontrol

    Tapi, yang aku tengok sampai 4 gelombang je. Gelombang ke 5 aku tak tahu tang mana :p
    Jalan cerita not bad, tapi biasala kalau film mat sallleh kan… 🙂 Cuma aku tak puas hati dengan ending dia, yang macam ada sambungan The 5th Wave II. huhu. So kalau sesiapa yang belum pegi tengok, film ni masih banyak lagi ditayangkan. Boleh beli tiket, dan korang tengok sendiri.
    Sepanjang aku tengok cerita ni, OK. Cuma spoil tang ending. aiyakkkk! Lebih baik tengok cerita The Wave, lagi syiokkk!
    Okbai,
    AkuSeorangTraveler

    Leave a comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *