Tabung

Tengok tabung ni, memang tak boleh korek langsung! Kena cari satu ni, boleh buat tabung.
Empunya tabung tu kata, dia berjaya simpan RM2800 penuh tong tu. Aiyakkkkk! :)]

Kalau tabung tin atau botol atau buluh tu boleh la nak korek-korek. Kena tahan iman kat dalam dada ni, tengok duit dalam botol dsb tu. hahha. 😀 Kalau tabung macamni, memang tak nampak duit langsung, baling pun tak pecah. Nak buka kena guna mesin. Wahhh, memang kental!

Nota Kaki: Traveler memang bagus pakai tabung macamni. Kalau RM2800 banyak tempat boleh travel kan? 😀

OK Bai,
AkuSeorangTraveler

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *