Subway Malaysia Promo

Salam hi!

Semalam aku singgah Subway.

Dah lama tak singgah makan sejak diorang naikkan harga, satu set lebih kurang dekat RM15+

Semalam singgah, tengok harga macam dah murah sikit. Ke aku yang terlepas pandang :p

Takpelah, straight to the point.

Sekarang Subway ada buat promo. Korang tunjuk je e-coupon masa nak bayar kat kaunter, terus dapat harga promo 1 set RM10.90 jer. Tapi bukan semua set, hanya untuk set-set terpilih sahaja.

Antaranya,

Korang boleh download e-coupon dia dekat sini,

Promo valid sampai 2 January 2018. Lambat lagi. So, pergila serbu :p
Kbai,
ASTraveler 2017

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *