Keputusan Final GA Travelog Faghuzi & Kompilasi Travelog 7 Benua!

Assalan semua.

Maaf lambat sangat kluarkan keputusan. Janji 21hb. Tapi disebabkan tak cukup masa, busy dengan kerja. Tertunda…

So malam ni sebelum tido, nak umum keputusan lah. hehe. Mesti ramai yang tertunggu-tunggu kan?

Keputusan memang dah ada dalam tangan. Nombor-nombor ni semua bff aku yang pilih. Dia tak tau pun saper yang dia pilih, ikut je nombor yang dia nak.

Berikut nombor-nombor yang tersenarai,

8, 17, 25, 36 & 42

Tapi, aku kena cek satu per satu. Samada nombor-nombor yang terpilih tu, ikut ke tak 7 syarat yang aku bagi… yang kaler merah tu, tak ikut syarat. So jom kita tengok sape pemenang-pemenang yang ikut syarat!

jeng jeng jenggg….

Pemenang nyer adalah,

Pertama: Peserta no 17 1x Buku Kompilasi Travelog 7 Benua
Kedua: Peserta no 36 1x Buku Travelog Faghuzi
Ketiga: Peserta no 42 1x Tabung
Keempat: Peserta no 9 1x Tabung
Kelima: Peserta no 24 1x Tabung

Semak nombor peserta anda disini,

Tahniah pada semua! Yang tak dapat tu, jangan sedih-sedih. Tunggu next GA dari saya 😀

Nota: Sila tuntut hadiah anda diruangan komen. Tuntut sebelum 30hb Ogos 2016

Selamat malam,
AkuSeorangTraveler

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *