/ Monday, October 16, 2017

Bustel Klebang Melaka

Salam,

Hi semua! Petang ni sebelum balik, aku nak citer sikit. Maklumla Jumaat, banyak masa lebih.

Patutnya this weekend plan nak pegi Melaka. Teringin nak stay dekat Bustel Klebang. Unik kan!

Gambar cedok dari Google

Bustel ni bagi aku unik, sebab hotel dia dalam bas. Bas yang dalamnya di renovate jadi tempat penginapan yang sangat unik.. Cantik!

Keadaan dalam bas. Gambar cedok dari Google
Banyak lagi, korang bole search.. Lawo lawooo...Tapi sayang, dah tutup rupanya :( Baru nak merasa stay kat sana semalam!


Tak sempat nak merasa... Uwaaaaaa!

ASTraveler 2017

No comments:

Post a Comment

Instagram

Followers