Oyen The Cat

Monday, April 4, 2016

Haaa, ini my oyen. Comel tak?


Terkejut jugak semalam, pagi-pagi ada orang Whatsapp dan komen dekat Instagram bagitau oyen masuk TV :p 

Terpilih masuk dalam segmen ucapan pagi dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O. haha. Segmen ucapan pagi je pun hee. Tp just excited jugakla kan. Last week sajer post dekat pagi Nasi Lemak Kopi O, semalam baru terpilih. Anyway thanks!

TQ jugak pada follower oyen, okenchitam yang snapkan gambar ni. Semalam tak tengok pun, sebab masih tido huhu.



Kenangan manis :)



Kalau korang seorang pencinta kucing dan nak tengok macam-macam gelagat si oyen, korang boleh follow instagram Oyen The Cat. Sajer aku create kan satu akaun sebab aku salah sorang pencinta kucing jugak! :)

Okbai,
AkuSeorangTraveler

Post a Comment

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.