Filem Munafik

Friday, March 4, 2016

Assalam,

Akhirnya malam tadi tengok jugak cerita Munafik, di GSC Paradigm Mall. Perghhh...


Tengok gambar bawah ni pun dah tau. seram. huhu


Gambar diatas Nabila Huda sedang dirasuk.


Sepanjang cerita, banyak jugak intai cerita di celah-celah jari. Sebab aku tak bole tengokla yang berbungkus-bungkus tu. Hantu mat salleh boleh lagi tengok setakat geli geleman jer. Tapi hantu syaitan dalam cerita munafik, memang tak dinafikan, seram..

Secara keseluruhan cerita ni, best. Filem seram yang banyak memberikan kesedaran dan pengajaran kepada kita. Bab sihir menyihir ni, memang sangat popular dikalangan melayu islam yang tak takut dengan Allah.

So, aku sarankan korang wajib tonton filem ni. Tapi tiket agak mahal.

Semalam, aku beli 2 tiket RM30 termasuk GST. Kalau sebelum ni, tengok Deadpool, 2 tiket baru RM26+. Lebih mahal sikit RM4 dekat cerita Munafik ni. Mungkin sebab tengah Top di pawagam!

Apa tunggu lagi, tengok kat pawagam, feel sikit dari tengok dekat TV. Sereemmmmm!


Jangan risau Nabila Huda, aku bagi 5 bintang untuk filem ni. Tahniah Syamsul Yusof!

OkBai,
AkuSeorangTraveler

6 comments

  1. dengar orang cakap macam best..

    ReplyDelete
  2. mesti ada yg menjerit-jerit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xtaula, xdgr plak yg menjerit. sbb soundsistem kuat sgt huhu, tp seramla. sy tgk celah jari jer huhu

      Delete
  3. alaaa...
    xtgok lagi... >,< rmai kate best..
    ni yg nk kne g tgok jgk mgu ni..
    huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk jgn xtgk. ada siap bawak bantal tutup muka lg masa sy pegi tgk hahaha

      Delete

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.