Batman Vs Superman

Friday, March 25, 2016

Assalam,



Dah lama aku tunggu filem ni keluar. Akhirnya aku dapat tengok filem ni malam tadi dekat GSC Paradigm Mall. Version 3D. Seminggu sebelum tayang aku dah booked tau! huhu

Tapi, sayangnya....

Aku terlewat 40 minit. 1st time dalam hidup. Start citer pukul 7.50pm, aku sampai pukul 8.40pm+ macam tu. Sedih giler, frust rasa macam taknak tengok pun ade. Rasa rugi! huhu

Terlewat kenape?

Sebab jam. Dari perjalanan dalam 10 minit, disebabkan jam jadi sampai dekat 1 jam perjalanan. Ada orang dok tutup-tutup jalan. Timing tak betul nak tutup jalan. Habis jam merata! #sakithati


Bila sampai jer, dah tengah-tengah citer. Kurang paham.. Cuba pahamkan..! Nasib baik paham. Kesian Superman difitnah oleh sorang pesakit mental. Thats why Batman bergaduh dengan Superman.



Aishhh, masih lagi tak puas hati, nanti nak tengok sekali lagi yang bukan 3D pulak. huhu 3D mahal :(

Aku peminat tegar Batman masa sekolah-sekolah dulu, so bagi aku citer ni bestla sebab ada hero kesayangan hahaa! So, sape yang suka komik Batman/Superman, boleh serbu wayang, syiok!

Okbai,
AkuSeorangTraveler


2 comments

  1. Hehehe nasib baik awak tgk lewat 40 minit.. sebab awal awal cerita batman v superman ni agak meleret sikit.. Ngantokk ohh..

    www.mejuez.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. AkuSeorangTravelerMarch 28, 2016 at 4:48 PM

      oh yeke, hahaha. patutla ade yg ckp mengntuk huhu. so start citer xde action la ek

      Delete

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.