Deadpool

Monday, February 15, 2016

Assalam,

Malam minggu lepas, aku pegi tengok movie. Deadpool. 1st tak teringin pun nak tengok, sebab nak tunggu citer The Revenant dulu. Tapi kawan baik aku nak tengok sangat, so aku pun pegi jugak. Nasib baik kategori action movie. haha.. Memang feveret.


Starting, cartoon. Sebab filem ni memang adaptasi dari komik. Kejap jer. hihi. Tapi bila tengok sampai habis, ...


Memang cool. haha. Lebih kurang style cerita The Mask, Jim Carey. Dalam aksi genting pun sempat buat lawak. 

Cuma satu je, filem ni ada sedikit aksi yang tak patut budak-budak tengok. Takde nak censored langsung..Dari awal kalau beli tiket, ada warning 18sx. So, walau citer ni adaptasi dari komik, tak payah bawak budak-budak tengok. Sebab memang tak sesuai pun.




Overall,

Deadpool, akan ceritakan dari mula macamne dirinya dari manusia biasa jadi kepada Deadpool. Dan membalas dendam dekat musuh yang buatkan dirinya dah tak ensem macam sekarang. huhu.!

Cerita keseluruhan tak boring, recommended movie!

Yang paling aku tak boleh lupa lawak si #deadpool ni, dia kata si Francis (watak musuh) tu, amik nama samaran sebagai AJAX, sempena nama pencuci pinggan mangkuk hahhaa.!

Nota Kaki: Movie ni bff aku belanjer tengok. TQVM :*

OkBai,
AkuSeorangTraveler

6 comments

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.