Salam Eidul Adha

Wednesday, September 23, 2015

Assalam,

Lama dah jengah blog. Kalo jengah pun via phone je. PC dua hari xbole on internet. Modem problem!

Nasib baik ada fon.

Petang atau lepas maghrib ni, baru nak bertolak balik kampung. Cuti raya haji esok!.

Agak-agak, malam ni jem tak nak ke utara? :D

So sape yang balik kampung jugak malam ni, hati-hati dijalan raya. Kalau jem giler malam ni, kita sapu je jem tu dengan roti ramai-ramai. hahaha!

Mengarut!

Okla, salam eidul adha dan selamat balik kampung pada semua! :)


OkBai,
AkuSeorangTraveler

2 comments

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.