Tabung

Wednesday, July 8, 2015 Panama, Panama


Tengok tabung ni, memang tak boleh korek langsung! Kena cari satu ni, boleh buat tabung.
Empunya tabung tu kata, dia berjaya simpan RM2800 penuh tong tu. Aiyakkkkk! :)]

Kalau tabung tin atau botol atau buluh tu boleh la nak korek-korek. Kena tahan iman kat dalam dada ni, tengok duit dalam botol dsb tu. hahha. :D Kalau tabung macamni, memang tak nampak duit langsung, baling pun tak pecah. Nak buka kena guna mesin. Wahhh, memang kental!

Nota Kaki: Traveler memang bagus pakai tabung macamni. Kalau RM2800 banyak tempat boleh travel kan? :D

OK Bai,
AkuSeorangTraveler

4 comments

  1. ni berapa puluh tahun menabung nih ahahha....tapi kan yg musykil tu...mana lubang utk menabung tu

    ReplyDelete
  2. tu ada selit lubang kecik. dia buat hhaha. mmg terbaikla tabung mcm gini :D

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Aku Seorang Traveler. Design by Fearne.